İçerik Pazarlaması.

İçerik pazarlaması, markaların uygun hedef kitlelerinin dikkatini çekmek ve ürünlerini – hizmetlerini gözüne sokmadan müşterileri konu hakkında daha bilinçli hale getiren bir pazarlama stratejisidir. İçerik pazarlamanın özü satış yapmadan müşteriler ile iletişim kurmaktır. Markaların kendi hikayelerini insanlara anlatma sanatıdır. Günümüz teknolojileri ile müşteriler artık birçok bilgi yığını altında kalabiliyor. E-postalar, kampanya bilgileri, kısa mesajlar, broşürler… Potansiyel müşteriler de bu yoğun ilgi(!) karşısında potansiyellikten çıkabiliyor. Oysa hazırlanan iyi bir içerik pazarlama stratejisi; insanın durup düşünmesini, markayla ilgili bilgileri okumasını sağlar. Ek olarak, müşterilerde markayı tanıma isteğini uyandırabilir. 

connect marketing